otvorené: 09:00 - 21:00 en

Aplikácia OPTIMA

Aplikácia Optima

  • Nakupuj a zbieraj body.
  • Premeň body za odmeny
  • Objav novinky ako prvý
  • Odmeny len pre užívateľov apky.

 

Ako získam aplikáciu?

 

Aplikáciu si stiahnete na linkoch:

 

Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.simplaq.ocoptima

App store: https://apps.apple.com/us/app/optima-ko%C5%A1ice/id6747384966

 

Časté otázky

 

Aká je hodnota jedného bodu?
Jeden bod je možné získať za každých 10 Eur nákupu.

 

Ako viem získavať body?
Naskenujte do aplikácie pokladničný doklad z ktorejkoľvek prevádzky v obchodnom centre Optima a získajte body.

Ako si viem uplatniť nazbierané vernostné body?
Vernostné body získané v Aplikácii je možné minúť uplatňovaním si určitých cien a výhod v rámci Obchodného centra, ako sú odmeny, nákupné poukážky, služby poskytované v rámci Obchodného centra.
Odmeny sú vždy konkrétne a osobné a Používateľ nemá nárok na ich výmenu za hotovosť, iné produkty či iné výhody.

 

Ako viem získať odmeny?
Aby Používateľ získal odmeny nadobudnuté za vernostné body, postupuje nasledovne:
Pokiaľ sa jedná o vydanie fyzickej odmeny Používateľ sa musí dostaviť na miesto vydania odmeny uvedené v popise odmeny. A odmenu uplatniť pred očami personálu centra.

 

Následne:

  1. Vyberie si preferovanú odmenu v časti „Odmeny“.
  2. Ak má dostatok bodov na získanie odmeny (produktu alebo služby), odmenu si zvolí a potiahne posuvník „uplatniť“.
  3. Vybraná odmena bude preňho od tej chvíle uplatnená.
  4. Personál centra mu následne vydá odmenu .
  5. Odmeny je možné vyzdvihnúť/uplatniť iba v stanovenej lehote a na mieste uvedenom v popise odmeny.

Po uplatnení nároku si možno všetky odmeny pozrieť v sekcii „Moje odmeny“.

 

Aké sú podmienky a obmedzenia skenovania pokladničných dokladov?
a) maximálny povolený počet naskenovaných dokladov na predajňu/deň: 2
b) maximálny celkový povolený počet naskenovaných dokladov na Používateľa: 7 deň
c) minimálna akceptovaná hodnota jedného naskenovaného pokladničného bloku: 10 EUR,
e) maximálny časový odstup od vystavenia pokladničného bloku (nákupu) po jeho naskenovanie: 14 dni.

 

Čo v prípade že aplikácia nefunguje správne?
Informácie a nahlásenie nefunkčnosti
Používateľ môže posielať akékoľvek otázky, pripomienky, sťažnosti na e-mailovú adresu optima@ocoptima.sk

 

Obsahuje aplikácia dodatočné poplatky?
Účasť vo vernostných programoch kvôli získaniu darčekov nie je spojená so žiadnymi dodatočnými poplatkami/výdavkami na strane Používateľov.