otvorené: 09:00 - 21:00 en

Aplikácia OPTIMA

  • Nakupuj a zbieraj body.
  • Premeň body za odmeny
  • Objav novinky ako prvý
  • Odmeny len pre užívateľov apky.

 

Ako získam aplikáciu?

 

Aplikáciu si stiahnete na linkoch:

 

Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.simplaq.ocoptima

App store: https://apps.apple.com/us/app/optima-ko%C5%A1ice/id6747384966

 

Ako získam bonusové body

 

 

 

Časté otázky

 

Aká je hodnota jedného bodu?
Jeden bod je možné získať za každých 10 Eur nákupu.

 

Ako viem získavať body?
Naskenujte do aplikácie pokladničný doklad z ktorejkoľvek prevádzky v obchodnom centre Optima a získajte body.

Ako si viem uplatniť nazbierané vernostné body?
Vernostné body získané v Aplikácii je možné minúť uplatňovaním si určitých cien a výhod v rámci Obchodného centra, ako sú odmeny, nákupné poukážky, služby poskytované v rámci Obchodného centra.
Odmeny sú vždy konkrétne a osobné a Používateľ nemá nárok na ich výmenu za hotovosť, iné produkty či iné výhody.

 

Ako viem získať odmeny?
Aby Používateľ získal odmeny nadobudnuté za vernostné body, postupuje nasledovne:
Pokiaľ sa jedná o vydanie fyzickej odmeny Používateľ sa musí dostaviť na miesto vydania odmeny uvedené v popise odmeny. A odmenu uplatniť pred očami personálu centra.

 

Následne:

  1. Vyberie si preferovanú odmenu v časti „Odmeny“.
  2. Ak má dostatok bodov na získanie odmeny (produktu alebo služby), odmenu si zvolí a potiahne posuvník „uplatniť“.
  3. Vybraná odmena bude preňho od tej chvíle uplatnená.
  4. Personál centra mu následne vydá odmenu .
  5. Odmeny je možné vyzdvihnúť/uplatniť iba v stanovenej lehote a na mieste uvedenom v popise odmeny.

Po uplatnení nároku si možno všetky odmeny pozrieť v sekcii „Moje odmeny“.

 

Aké sú podmienky a obmedzenia skenovania pokladničných dokladov?
a) maximálny povolený počet naskenovaných dokladov na predajňu/deň: 2
b) maximálny celkový povolený počet naskenovaných dokladov na Používateľa: 7 deň
c) minimálna akceptovaná hodnota jedného naskenovaného pokladničného bloku: 10 EUR,
e) maximálny časový odstup od vystavenia pokladničného bloku (nákupu) po jeho naskenovanie: 14 dni.

 

Čo v prípade že aplikácia nefunguje správne?
Informácie a nahlásenie nefunkčnosti
Používateľ môže posielať akékoľvek otázky, pripomienky, sťažnosti na e-mailovú adresu optima@ocoptima.sk

 

Obsahuje aplikácia dodatočné poplatky?
Účasť vo vernostných programoch kvôli získaniu darčekov nie je spojená so žiadnymi dodatočnými poplatkami/výdavkami na strane Používateľov.