So zámerom aktívneho podielu na raste prémiového segmentu trhu FMCG v Českej republike a na Slovensku, firma Euro Center Trade strategicky investovala do rozvoja svojej vlastnej siete prémiových značkových predajní v segmente „Fine Food & Spirits“ pod značkou Gurmetum. Pilotná predajňa bola úspešne otvorená v apríli 2008 v pražskom obchodnom centre Nový Smíchov. V auguste 2010 nasledovalo úspešné otvorenie druhej predajne Gurmetum v košickom obchodnom centre Optima. V súčasnej dobe sa ECT zameriava na najlukratívnejšie obchodné priestory v obchodných centrách a nákupných štvrtiach so zámerom celorepublikovej expanzie v Českej a Slovenskej republike.
So zámerom aktívneho podielu na raste prémiového segmentu trhu FMCG v Českej republike a na Slovensku, firma Euro Center Trade strategicky investovala do rozvoja svojej vlastnej siete prémiových značkových predajní v segmente „Fine Food & Spirits“ pod značkou Gurmetum. Pilotná predajňa bola úspešne otvorená v apríli 2008 v pražskom obchodnom centre Nový Smíchov. V auguste 2010 nasledovalo úspešné otvorenie druhej predajne Gurmetum v košickom obchodnom centre Optima. V súčasnej dobe sa ECT zameriava na najlukratívnejšie obchodné priestory v obchodných centrách a nákupných štvrtiach so zámerom celorepublikovej expanzie v Českej a Slovenskej republike.